Handels- og leveringsbetingelser for Café Original
Disse handels- og leveringsbetingelser er gældende for online køb af billetter til Café Originals events.
Café Original ejes og drives af Normal A/S (”NORMAL”), CVR-nr.: 34883793, Godthåbsvej 41, 8600 Skanderborg.
Café Original er en NORMAL café, som du finder på Vestergade 22, 8600 Silkeborg.
Hvis du har spørgsmål til disse handels- og leveringsbetingelser, er du altid velkommen til at kontakte os på dataprivacy@normal.eu.
Bestilling, køb og ordrebekræftelse
Café Original afholder løbende forskellige events.
Du kan følge med i Café Originals events på vores sociale medier.
Du kan købe billetter til Café Originals events igennem Billetto her.
Du kan ikke bruge NORMAL gavekort som betaling for Café Originals events.
Du skal være opmærksom på, at der kan være begrænsninger på, hvor mange billetter du kan købe til et arrangement. Maksimumkøb kan variere og vil fremgå, når du køber billetter via Billetto.
Hvis du køber online, sender Billetto en kvittering/ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du har oplyst i forbindelse med købet.
Aldersgrænse
Du skal være minimum 13 år for at deltage i Café Originals events og arrangementer, medmindre du har fået dine forældres tilladelse. Der kan være arrangementer med en anden aldersbegrænsning på fx 16 eller 18 år alt afhængig af arrangementets karakter. En eventuel aldersbegrænsning vil fremgå, når du køber billetter via Billetto.
Betaling
Inden du foretager et køb på Billettos hjemmeside, bliver du oplyst om den samlede pris inklusive eventuelle gebyrer eller andre omkostninger, herunder Billettos eventuelle gebyrer.
Billetto modtager betaling med VisaDankort, Visa, Mastercard og MobilPay.
Levering
Billetter leveres altid elektronisk til den e-mailadresse, du har oplyst til Billetto i forbindelse med købet.
Hvis ikke du modtager din billet inden for en time, skal du hurtigst muligt henvende dig til Billetto.
Du skal fremvise din billet til eventet. Fremvisning kan ske med en printet billet eller på din mobiltelefon. Det er dit ansvar at kunne fremvise en gyldig billet.
Fortrydelsesret
BEMÆRK at du ikke har fortrydelsesret, når du køber billetter til Café Originals events.
Reklamationsret
Købelovens regler finder anvendelse, og du har derfor 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du kan klage over mangler, som er opstået inden for 24 måneder efter købet.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter en mangel er eller burde være konstateret. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt so muligt efter du har opdaget manglen.
Du kan reklamere ved at sende en e-mail til events.original@normal.dk med følgende oplysninger:
• En kort beskrivelse af, hvordan og hvornår manglen er opstået.
• Kopi af din ordrebekræftelse fra Billetto.
Refundering
Køb af billetter til Café Originals arrangementer refunderes kun, hvis hele arrangementet aflyses. Ændringer i programmet medfører således ikke adgang til hel eller delvis refusion af købesummen.
Ved aflysning eller flytning af eventet, refunderes udelukkende billetprisen. Eventuelle ekspeditionsgebyrer, fragtomkostninger eller lign. refunderes ikke.
Eventuelle vilkår for refundering vil fremgå af meddelelsen om aflysning/flytning.
NORMAL tilbyder ikke refusion for mistede, stjålne eller beskadigede billetter.
Ethvert refusionskrav betragtes som forældet efter 3 år fra det tidspunkt, hvor refusionskravet opstod.
Overdragelse af billetter
Din billet er personlig. Hvis du ønsker at overdrage din billet til en anden, skal du følge vejledningen på Billettos hjemmeside ”Hvordan overdrager jeg billetter til en ven?”.
Forbehold for tryk- og stavefejl
Vi tager forbehold for tryk- og stavefejl.
Personoplysninger
NORMAL behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende persondataregler og NORMALs til enhver tid gældende privatlivspolitik, som findes her https://www.normal.dk/privatlivspolitik
Lovvalg og værneting
Alle køb er underlagt dansk ret. Enhver tvist skal afgøres ved de danske domstole.
Klagemuligheder
Du har mulighed for at klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, hvor du kan indgive en klage til Mæglingsteamet for Forbrugerklager.
Vær opmærksom på, at visse betingelser skal være opfyldt, før Mæglingsteamet for Forbrugerklager kan behandle din klage. Du kan læse mere og finde et link til Mæglingsteamet for Forbrugerklager online klageformular på www.naevneneshus.dk.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klagen kan indgives her.
Ved indgivelse af en klage til EU-Kommissionens klageportal skal du angive vores e-mailadresse: events.original@normal.dk.
Disse betingelser er senest opdateret d. 23. juni 2023.