Følg os hvis du gider

Brugerbetingelser for NORMALs kundeklub app

Generelt

Medlemskab af NORMALs kundeklub er gratis og uforpligtende og giver dig mulighed for at vinde præmier og gaver, som er specielt udvalgt til dig på baggrund af dine indkøb i NORMALs butikker.

Hvis du tilføjer dit kreditkort i NORMALs app, har du mulighed for at se dine kvitteringer og opnå trofæer, og du er automatisk med i konkurrencen om at vinde gavebevis på beløbet på dine køb i NORMAL. Læs mere under konkurrencebetingelser.

Hvem er NORMAL?

NORMAL omfatter Normal A/S og hermed koncernforbundne selskaber, herunder Normal Norge AS, Normal Sverige AB og Normal Netherlands B.V.

NORMALs kundeklub ejes og administreres af Normal A/S, CVR-nr. 34883793, Godthåbsvej 41, 8660 Skanderborg.

Hvordan bliver jeg medlem?

For at være medlem af NORMALs kundeklub skal du være fyldt 18 år og have et mobilnummer.

Indmeldelse kan ske via NORMALs app, som du kan hente i App Store eller Google Play. Du skal indtaste dine kontaktoplysninger og kan registrere det betalingskort, som du ønsker at anvende i NORMAL. Alle gængse betalingskort kan tilknyttes til din profil fx Dankort, VISA/Dankort, VISA kort, MasterCard, VISA Electron, American Express mv.

Første gang du logger ind med dit mobilnummer, vil du få tilsendt en 4-cifret kode via SMS, som du skal indtaste for at aktivere dit medlemskab. Du vil forblive logget ind, indtil du aktivt vælger at logge ud af appen. Når du vil logge ind igen, får tilsendt en ny 4-cifret kode via SMS.

Hvad får jeg ud af mit medlemskab?

Dit medlemskab giver dig adgang til at deltage i spil og konkurrencer, hvor du har mulighed for at vinde forskellige præmier fra NORMAL. Derudover kan du vinde trofæer baseret på dine køb med dit registrerede betalingskort i NORMALs butikker (kontante køb registreres ikke), se dine kvitteringer og få dine penge tilbage for dine køb. Desuden vil der løbende være forskellige overraskelser til dig i appen.

Hvordan ændrer jeg mine oplysninger?

Har du ændringer til dine person- eller kontaktoplysninger, eller ønsker du at tilmelde andre betalingskort, skal du selv opdatere dette i app'en. Ønsker du at skifte det mobilnummer, som du har knyttet til medlemskabet, skal du kontakte dataprivacy@normal.eu.

Hvordan melder jeg mig ud?

Du melder dig ud af kundeklubben under >mine oplysninger< i NORMAL-appen eller ved at sende en mail med dit telefonnummer til dataprivacy@normal.eu. Når du melder dig ud af vores kundeklub, trækker du automatisk dit samtykke til behandling af dine personoplysninger tilbage. Herefter slettes alle de personoplysninger, som vi ikke ifølge lovgivningen er forpligtet til at opbevare. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Samtykke til behandling af mine personoplysninger

Ved at acceptere brugerbetingelserne for NORMALs kundekub giver du samtykke til, at NORMAL må behandle dine personoplysninger til at administrere kundeklubben, sende dig markedsføring i appen og kontakte dig, hvis du har vundet en af vores kundekonkurrencer i appen.

NORMAL er dataansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger i forbindelse med dit medlemskab af NORMALs kundeklub.

Vi behandler de oplysninger, som du giver os ved din tilmelding til NORMALs kundeklub og i forbindelse med opdatering af din profil. Disse oplysninger omfatter fx dit navn, e-mail, mobilnummer og din alder, hvis du har oplyst det.

Vi behandler desuden oplysninger om dine køb i vores butikker. Derudover måler vi din aktivitet i forbindelse med modtagelsen af vores nyhedsbreve. 

Du kan læse mere om vores behandling af personoplysninger i NORMALs privatlivspolitik.

Deler I mine oplysninger med andre?

NORMAL deler dine personoplysninger med Storebox, Adapt og Agillic, som er databehandlere på vegne af NORMAL.

Storebox er en del af NETS koncernen, som håndterer oplysningerne om dit betalingskort. Dette sikrer, at dine betalingskort og dine kvitteringer gemmes i et PCI-certificeret miljø, som har samme høje sikkerhed, som når du ellers handler på internettet.

Adapt hjælper NORMAL med at sende push-beskeder og andre beskeder ud til dig via appen.

Agillic sørger for, at vi kun sender information til dig via push og e-mail, som er relevant for dig som kunde hos NORMAL og medlem af kundeklubben.

Ret til ændringer

NORMAL forbeholder sig til enhver tid ret til at ændre disse brugerbetingelser, uanset årsagen til sådanne ændringer.

Oplysning om ændringer gives via sms eller via appen. Du anses for at have accepteret de nye betingelser, hvis du fortsætter med at bruge appen efter de nye vilkår er trådt i kraft.

De til enhver tid gældende brugerbetingelser findes i NORMALs app.

Denne webside bruger cookies til statistiske formål. Læs mere om cookies.

OK