App Topbanner 1440X540 DK NY

Vi har selvfølgelig en app, fordi vi selv får noget ud af det. Men hvis vi skal have dig til at hente og bruge vores app, så ved vi jo godt, at du også skal have noget ud af det.

Derfor har vi fyldt NORMAL-appen med sjove spil, spas og konkurrencer, hvor du har mulighed for at vinde gode præmier. Hvad med fx at vinde dine penge tilbage for dine NORMAL-køb hver måned? Appen gør det også nemt og overskueligt for dig at se dine kvitteringer, og du kan holde dig opdateret på de seneste nyheder NORMAL. Alt sammen forhåbentlig noget der gør, at du får lyst til at besøge vores butikker lidt oftere.

Download NORMAL-appen her, og husk: Når vi beder dig om at indtaste navn, fødselsdag og kortoplysninger, så er det altså helt normalt! Vi bruger dine oplysninger til at lægge ind i et stort regneark, som løbende gør os klogere på vores kunder og vores forretning. Og det er netop disse oplysninger, der gør det muligt for os at give dig pengene tilbage for dit køb, hvis du vinder din bon.

Vi ses i Normal-appen!

Download her

Vind din bon

Hver måned kan du vinde pengene tilbage for ét af dine køb i NORMAL. Du skal bare tilføje dit betalingskort i appen, så vi kan registrere dine køb. Vinderen trækkes automatisk blandt alle appbrugere, der har handlet i NORMAL med et registreret betalingskort.

Se kvitteringer

Træt af krøllede kvitteringer, som alligevel altid bliver væk? Tilføj dit betalingskort i appen og lad os holde styr på dem for dig.

Spil

Hver dag kan du spille spil og vinde præmier i appen. Så hvis du elsker at vinde overraskelser eller blot har brug for en overspringshandling inden opvasken skal tages, er du altid velkommen til at spille med i appen, hvor spillene og præmierne løbende vil variere.

Præmier

Vind præmier ved at handle i NORMAL. Hvor hurtigt kan du opnå Megashopperen og Æresgæsten? Vi hepper på dig, for jo flere præmier du vinder, jo flere penge tjener vi!

Flere funktioner

Husk at vælge dine favoritbutikker, så vi altid kan give dig de mest relevante nyheder.

Måske kan vi svare på dine spørgsmål

Hvorfor skal jeg hente appen?

NORMAL-appen bygger på princippet om "noget for noget". Vi lærer dig lidt bedre at kende, og til gengæld får du sjov, spil, nyheder og chancer for at vinde gode præmier.

Hvordan downloader jeg appen?

Du kan finde NORMAL appen i App Store og Google Play - søg bare på "NORMAL".

Jeg kan ikke logge på

Når du har downloadet appen, skal du først oprette dig som bruger med dit telefonnummer. Herefter vil du få tilsendt en 4-cifret kode via SMS, og den kode skal du bruge til at aktivere dit medlemskab. Du vil forblive logget ind, indtil du aktivt vælger at logge ud af appen. Når du vil logge ind igen, får du tilsendt en ny 4-cifret kode via SMS igen.

Jeg har fået ny telefon

Hvis du har fået ny telefon, skal du skrive en mail med emnefeltet: ”App ny telefon” til dataprivacy@normal.eu. Husk at oplyse både dit gamle og nye telefonnummer, så vil vi sørge for at dine data bliver koblet til dit nye nummer.

Hvordan vinder jeg præmier?

Du kan vinde præmier, når du med dit registrerede betalingskort køber produkter i NORMAL. Du kan finde, tilføje og slette dine registrerede betalingskort under betalingskort under ”Min profil”.

Hvordan vinder jeg min bon?

For at være med i lodtrækningen om at vinde din bon, skal du tilføje et eller flere betalingskort i appen. Du kan finde, tilføje og slette dine registrerede betalingskort under betalingskort under ”Min profil”. Du deltager automatisk i konkurrencen, hver gang du bruger et af de registrerede betalingskort i NORMAL. Du kan læse mere om konkurrencebetingelserne her.

Hvorfor modtager jeg ikke kvitteringer?

For at modtage kvitteringer i appen skal du have registreret et aktivt betalingskort og betale med dette. Betalinger foretaget kontant eller med ApplyPay, GooglePay, SamsungPay, FitbitPay og GarminPay registreres ikke i appen.

Kan jeg tilføje flere kort?

Ja. Du kan tilføje og slette dine betalingskort under ”Min profil”.

Min adgang er låst, hvad gør jeg?

Når du sletter din profil i appen, vil dit telefonnummer være låst i 30 dage, hvor du ikke kan oprette dig igen. Ønsker du at oprette en ny profil med samme nummer, kan du sende en mail til dataprivacy@normal.eu med dit telefonnummer - så låser vi din profil op igen.

Hvordan sletter jeg min profil?

Du kan slette din profil under "Mine oplysninger" i NORMAL-appen eller ved at sende en mail med dit telefonnummer til dataprivacy@normal.eu. Når du sletter din profil hos os, trækker du automatisk dit samtykke til behandling af dine personoplysninger tilbage. Herefter slettes alle de personoplysninger, som vi ikke ifølge lovgivningen er forpligtet til at opbevare. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.